Limitarea răspunderii pentru garanția produselor
Produsele cumpărate prin intermediul acestui site beneficiază de garanția Vânzătorului emisă prin calitatea sa de importator direct, cu respectarea prevederilor legale în vigoare. Astfel, fiecare produs va fi însoțit de certificatul de garanție și conformitate.
Garantia se acorda conform legislatiei romanesti in vigoare pentru fiecare echipament in parte (exceptie facand echipamentele de la art. 4, alin. 4.7). Garantia comerciala oferita de Vanzator este pe o perioada de minim 24 de luni. Toate echipamentele sunt conform cu certificarile CE si in acelasi timp majoritatea sunt si omologate TUV. Produsele livrate necesita o manipulare atenta pentru a fi evitate socurile, caderile sau alte defectiuni datorate manevrarii neadecvate. Ele vor fi instalate in locuri ferite de vibratii, umezeala, praf in exces si vor fi ferite de patrunderea diverselor lichide in interiorul carcasei protectoare sau de expunerea indelungata la radiatia solara.
Conform Legii 449/2003 privind vanzarea produselor si garanţiile asociate acestora, vanzatorul este raspunzator fata de consumator pentru orice lipsa a conformitatii existenta la momentul cand au fost livrate produsele, pentru un termen de 2 ani.
Consumator = orice persoană fizică sau grup de persoane fizice constituite în asociaţii, care, în cadrul contractelor care intră sub incidenţa prezentei legi, acţionează în scopuri din afara activităţii sale comerciale, industriale sau de producţie, artizanale ori liberale;
Alimentarea generala a echipamentelor se va face de la reteaua de curent alternativ folosindu-se pentru aceasta numai prize cu impamantare de tip shucko sau CEE si alimentarea componentelor se va face de la o sursa corespunzatoare conditiilor de instalare.
dB Technolight SRL garanteaza cumparatorului reparatia gratuita a produsului, in cazul defectarii acestuia, in conditii normale de utilizare, pe durata perioadei de garantie. Reparatiile vor fi efectuate la sediul Vanzatorului sau al unui service nominalizat de furnizor / producator.
Costurile necesare aducerii produselor consumatorilor la conformitate, inclusiv costurile postale, manopera si materialele, revin in sarcina dB Technolight SRL.
Expedierea produselor in garantie se poate face prin intermediul firmelor de curierat partenere, prin cerere de ridicare produs de la beneficiar sau prin alte metode de expediere. In eventualitatea in care solicitarea de garantie este nejustificata, iar produsul functioneaza conform specificatiilor producatorului, solicitantul va achita costurile aferente transportului, precum si costul de diagnosticare a produsului, stabilit dupa verificare.
Garantia se acorda numai produselor insotite de certificatul de garantie in original si o descriere a defectului. Factura fiscala nu este necesara in original. Ambalajul produselor nu este obligatoriu, insa Cumparatorul isi asuma orice paguba ce poate surveni in urma transportului si a ambalarii necorespunzatoare pentru transport.
Cauze ale pierderii garantiei:
– Interventii neautorizate, inclusiv reparatii executate de persoane sau firme neautorizate de producator / vanzator, efectuate asupra produselor sau asupra oricarei componente a acestora;
– Nerespectarea de catre cumparator a conditiilor de manipulare, transport, instalare, punere in functiune, utilizare si intretinere prevazute in documentatia produsului;
– Deteriorari termice, mecanice si plastice ale produselor, datorate loviturilor, expunerii la surse de caldura, accidentelor, vibratiilor, intemperiilor sau neglijentei in utilizare;
– Folosirea de baterii, surse de alimentare necorespunzatoare sau alte accesorii decat cele aprobate de producator / vanzator;
– In cazul in care produsele prezinta urme de contact cu lichid de orice natura (apa, solventi, uleiuri, vopsele, acizi etc);
– Interventii neautorizate asupra programului (software) furnizat impreuna cu produsele;
– Instalarea de programe (software), altele decat cele livrate impreuna cu produsele;
Constatarea defectiunilor se face intr-un termen convenit intre Vanzator si Cumparator, incepand cu data intrarii in posesie de catre Vanzator a produsului defect, iar repararea se face intr-un termen de 15 zile de la receptie. In cazul lipsei pieselor de schimb la producator / furnizor, inlocuirea acestora se face in max. 30 de zile lucratoare de la primirea pieselor de catre Vanzator. In cazul lipsei complete a unei solutii de reparat (lipsa pieselor sau a componentelor), Vanzatorul va oferi Cumparatorului o varianta de inlocuire a produsului cu unul identic sau asemanator (in cazul unui produs asemanator, acesta nu va putea fi de o valoare mai mica decat echipamentul cu defecte, iar in cazul unui pret mai mare fata de acesta, Cumparatorul va achita diferenta dintre echipamente). In acest caz, garantia totala a echipamentului /componentei se extinde automat cu perioada de timp necesara inlaturarii defectiunii, daca acesta a fost reparat.
Nu fac obiectul garantiei: bobina si sistemul mobil al difuzoarelor, orice tip de bec, lichidul de fum, filtrele celon, bateriile si acumulatorii, fetele de toba, bete de tobe, cinele, corzi sau pene de chitara, in general orice tip de consumabile precum stative, huse, genti sau case-uri. Pierderea certificatului de garantie atrage dupa sine iesirea din garantie a produsului.
In cazul solicitarii nejustificate de acordare a garantiei (datorata unui defect inexistent), clientul poate fi obligat la plata costului de diagnosticare, stabilit dupa verificare
In situatia in care cumparatorul va revinde echipamentele, noul cumparator nu va beneficia de prevederile prezentului certificat de garantie decat in conditiile in care dB Technolight SRL este instiintata de revanzare in termen de max.7 zile calendaristice de la incheierea contractului de vanzare-cumparare.
Echipamentele livrate trebuie sa fie instalate de catre persoane calificate, in conformitate cu normativele in vigoare si cu prescriptiile din instructiunile de folosire. Aparatele trebuie sa fie corect folosite si pentru scopurile pentru care au fost concepute.
Care sunt pasii de urmat in cazul in care un produs se defecteaza in perioada de garantie?
Mai intai, trimiteti-ne un e-mail la adresa office@dbt.ro / service@dbt.ro in care prezentati cat mai in detaliu defectul intalnit (in cazul in care este posibil, puteti atasa si poze/video cu produsul). Mentionati in e-mail si detaliile comenzii (nume si prenume, numar factura, numar comanda online).
Ulterior veti fi contactat de un reprezentant DBT ce va va prezenta urmatorii pasi de facut.
Pentru validarea garantiei este necesar certificatul de garantie in original.